כיצד השקעה הופכת להכנסה?

רוב בעלי העסקים מבינים ויודעים שהדרך היעילה, החזקה והבטוחה ביותר לשווק את העסק שלהם היא באמצעות סרטוני שיווק שונים. אז מה בעצם מונע מחלק נכבד מבעלי העסקים מלשווק את העסק שלהם באמצעות סרטוני שיווק מקצועיים ואיכותיים?

לכל עסק יש מאזן הוצאות והכנסות ואין כמעט עסק בעולם שכדי להכניס כסף הוא לא צריך גם להוציא כסף... אם ניקח לדוגמה בעל עסק של מסעדנות אנחנו נראה שכדי למכור מנה ב-50 ש''ח הוא יצטרך להוציא כספים על המון דברים שהמנה הזאת תלויה בהם, כגון: שכירות, מים, חשמל, ארנונה, אבטחה, פרודוקטים, עובדים, הנהלת חשבונות וכו'... בסוף החודש כשבעל העסק צריך לשלם את כל החשבונות ועדיין הוא רוצה להישאר ריווחי - הוא צריך למכור את המנה ב-X כסף ושיהיו לו-X מכירות כל חודש.


בעלי עסקים תמיד שואפים לצמצם הוצאות ולהגדיל הכנסות וברגע שיש לבעל עסק המון הוצאות הדבר האחרון שהוא מעוניין בו הוא להגדיל את ההוצאות.

לכן כאשר בעל העסק מגיע לנושא השיווק של העסק שלו, הוא יכול לחשוב ולעשות לעצמו חשבון שאת ההוצאות על השכירות, פרודוקטים וכל הרשימה שהזכרנו למעלה, אין באפשרותו לצמצם כי הם הלב של העסק ובלעדיהם אין עסק ואם אפשר לצמצם בהוצאות, אז זה יהיה בנושא השיווק, כי עסק יכול גם להתקיים ללא שיווק.

צורת החשיבה הזאת היא הגיונית וברורה אבל אם נתבונן בכל העסקים המצליחים בארץ ובעולם אנחנו נבין שאת רוב ההוצאות שלהם הם מוצאים על מיתוג, שיווק ופרסום. כל בעל עסק מבין שהלב האמיתי של העסק שלו הם הלקוחות הקיימים והלקוחות החדשים שלו, וכדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלו הוא יהיה חייב לעשות פעולות מקצועיות של מיתוג, שיווק ופרסום. וההוצאות האלו הם בעצם ההכנסות והקיום של העסק. נכון יש חששות ויש גם מקרים שבעלי עסקים הפסידו המון על שיווק העסק אבל זה רק בגלל שהם לא עשו את זה עם אנשי השיווק הנכונים להם. הם כנראה עשו את זה בהזדמנו או במחיר זול מהשוק הממוצע ובחרו באנשי מקצוע לא מקצועיים מתוך שיקולים שחיסכון יביא חיסכון במקום השקעה תביא הכנסה.

כל בעל עסק שבאמת נותן שירות או מוצר טובים - אין שום סיבה בעולם שסרטוני שיווק מקצועיים לא יגדילו לו את מעגל הלקוחות ויכפילו לו את ההכנסות בצורה משמעותית. זאת השקעה בטוחה שבוודאי תחזיר ותשלש את עצמה ויותר מזה, בעל עסק שלא משווק את העסק שלו עם סרטונים איכותיים, כנראה שהוא לא מעוניין לגדול ולצאת מאזור הנוחות שלו ולהרוויח כסף גדול כמו הגדולים.

אם הגעתם עד לכאן ואתם מוצאים את העסק שלכן בין השורות, אני כאן בשביל לעזור. תשאירו לי את הפרטים שלכם ואחזור אליכם בהקדם לתת לכם מענה כיצד אפשר לקדם את העסק שלכם לשלב הבא.


אייל מלכה FULL FRAME צילום ועריכה

 טלפון: 0507614411 

אימייל: FF0507614411@GMAIL.COM