איך עושים את זה?

תהליך הפקת סרטוני השיווק הוא תהליך עוצמתי ומחכים לכל בעל עסק. כאשר נכנסים לתהליך של הפקת סרטונים (שיכול להסתכם גם ביום צילומים אחד) בעל העסק צריך להיות במוכנות לשיתוף פעולה מלאה, הוא מכיר הכי טוב את העסק שלו ורק הוא יכול לספק את הפרטים והתוכן השיווקי בצורה הכי טובה ומקצועית שאפשר. תוך כדי התהליך ושאלת השאלות במטרה ליצור סרטונים מעניינים בעל העסק צריך להתבונן על העסק שלו מהצד (אולי לראשונה) ולראות את העסק שלו בעיני הלקוח.


כאשר בעל העסק מתעסק בהבנת העסק ובתועלות ואולי גם בחסרונות הוא לומד תוך כדי עבודה על הסרטונים את מה צריך לחזק ואיפה אפשר לשפר בעסק שלו. ככה שחוץ מסרטוני השיווק בעל העסק מקבל ערך נוסף ונכנס לתודעת שיפור העסק ומוכנות לעשיית פעולות שיכפילו לו את ההכנסות.

לאחר פרסום הסרטונים השיווקיים מתחילות להגיע התגובות, הפרגונים והמון לקוחות חדשים. ההכנסות גדלות והעסק עובד, פתאום הדברים מסתדרים ובעל העסק מרגיש שהוא בדרך הנכונה, במקום שבו הוא רצה לראות את העסק שלו כבר שנים. באופן אישי אני יכול להגיד שראיתי איך החיים של הלקוחות שלי השתנו לטובה, כי בעצם העסק שלנו זה אנחנו ואנחנו זה העסק וכשלא הולך לנו טוב בעסק אז לא הולך לנו טוב עם עצמנו ועם הסביבה שלנו, וכשהעסק שלנו מצליח אנחנו באמת שמחים וזה משפיע על כל הסביבה שלנו בהתאם.

לפעמים קשה לנו לצאת מאזור הנוחות שלנו או שאנחנו פשוט חושבים ומאמינים שיום יבוא ונגיע עם העסק שלנו לאן שאנחנו מקווים, אבל האמת היא שאם לא נעשה פעולות, אולי אפילו פעולות פשוטות... אנחנו נשאר באותו המקום עוד שנים רבות ובעצם נפסיד את השמחה, הסיפוק והפרנסה שיכולנו להגיע אליהם כבר לפני שנים רבות.

אם אתם מרגישים בשלים ומוכנים לצאת למסע ולהשקיע בעצמכם\בעסק שלכם באופן שירים אתכם בעוצמה אדירה תשאירו לי את הפרטים שלכם ואני אחזור אליכם בהקדם.


אייל מלכה FULL FRAME צילום ועריכה

טלפון: 0507614411

אימייל: FF0507614411@GMAIL.COM