הדברים שלא ידעתם על סרטוני שיווק

כיצד סרטוני שיווק מקצועיים עוזרים היום לכל בעל עסק, קטן או גדול - להיכנס לתודעה, להבדל ולהתמתג?
היום כבר כל בעל עסק חי את המשפט הידוע והמוכר "אם אתה לא שם אתה לא קיים".
כל עסק מצליח שאתם מכירים ומעריכים - כנראה שיש לו מערך פרסום שכולל בתוכו סרטוני שיווק שמשקפים לצופים את התועלות והיתרונות של העסק המצליח.
סרטוני שיווק הם הדרך היעילה והטובה ביותר להיחשף ללקוחות חדשים וקיימים ולהראות להם בצורה מפורטת ומשכנעת את סוגי השירות שאתם נותנים ולמה כדאי להם לבחור בכם.
סרטוני שיווק מחולקים למספר קטגוריות, רוב העסקים המצליחים ביותר משתמשים בכולם.

סרטוני תדמית

סרטוני מוצר

סרטוני המלצות

סרטוני תוכן

סרטוני ראיוניות

סרטוני כתבות


סרטוני התדמית מופקים בכדי לחשוף את העסק לקהל יעד כללי ולתת טעימה מסגנון ופעילות העסק. בסרטוני התדמית אנחנו נראה בדרך כלל את העסק עצמו ואת הפעילות של העסק בסגנון צילום אומנותי עם עריכה קצבית בתוספת הלוגו של העסק פרטים ספציפיים על השירות ופרטי תקשורת או הנעה לפעולה בסוף הסרטון. סרטון תדמית משקף את פעילות וסוג השירות שהעסק מציע באופן יותר כללי ופחות אישי ופרטני כמו סוגי הסרטונים שנראה בהמשך.

סרטוני מוצר הם סרטונים קצת יותר מכירתיים, אנחנו נראה את המוצר בצורה ברורה ואיכותית עם הסבר משכנע על כל התועלות והאיכויות של המוצר. כמו כן אנחנו נראה בסרטון הרבה יותר טקסטים והדגשים של תועלות המוצר. לסרטוני המוצר מומלץ מאוד להוסיף קריינות מקצועית לאורך הסרטון כדי למסור כמה שיותר פרטים בכמה שפחות זמן וכמובן גם בכדי להעלות את ערך המוצר ואת רמת האמינות של המוצר בעיני הצופים.

סרטוני המלצות כשאנחנו נצרכים לשירות מסוים, כל שירות, הדבר הראשון שנעשה זה יהיה לברר עם הקרובים והחברים שלנו שיקבלו שירות דומה, ממי הם קיבלו את השירות והאם הם ממליצים עליו... כאשר ההמלצה היא אותנטית, זאת אומרת כשאני רואה שבן אדם בדיוק כמוני קיבל שירות והוא מאוד מרוצה ממנו, באופן אוטומטי יהיה לי יותר קל ונוח לקנות את אותו השירות שכבר מישהו קיבל והוא מרוצה ממנו מאשר לחפש בעצמי ולרכוש אמון במוכר רק לאחר שרכשתי את השירות שלו. לכן סרטוני המלצות הם אחד הכלים החזקים ביותר היום במכירות על מנת לקבלת "לידים חמים" כאשר הצופים נחשפים לביקורת חיובית והמלצה על העסק שלכם הרבה יותר קל להם להזדהות, להתעניין ואף לרכוש את השירות שלכם. סרטוני המלצות יכולים להיות סרטון אחד לכל המלצה לכל המלצה שהלקוחות שלכם המליצו עליכם או סרטון אחד שמכיל מיקס מכמה לקוחות ממליצים ביחד. את סרטוני ההמלצות אנחנו נראה בדף הפייסבוק או בדף הנחיתה של העסק וזה הדבר הראשון שהלקוח יחשף אליו ברגע שהוא התעניין בשירות שלנו. 

סרטוני התוכן  הם לא תמיד יהיו סרטונים "מכירתיים" בסרטוני התוכן אנחנו כביכול לא מוכרים שום דבר חוץ מאת המקצועיות שלנו בתחום שלנו. אנחנו נדבר, נסביר ונלמד את הצופים בצורה מקצועית על תכנים שקשורים לעסק או לשרות שאנחנו נותנים ובדרך הזאת אנחנו נראה כמה שאנחנו מקצועיים, שולטים בתחום ומבינים עניין ובכך העסק שלנו מתמתג ויוצר אמון אצל הצופה ונכנס לתודעה. ברגע שהצופה יזדקק לשירות מהסוג שאתם נותנים (גם אם כרגע הוא  לא צריך) הוא ידע שיש לו מקצוען אמיתי לפנות אליו לאחר שהשארתם לו רושם של ראשונים בתחום כשהוא ראה אתכם בצורה איכותית ומעניינת לעומת שאר העסקים שנותנים את אותו השירות.

סרטוני ראיונות מטרתם היא לקרב את הצופה בצורה יותר רגשית אל המוכר, להכיר ולהזדהות איתו. סרטוני הראיונות בדרך כלל הם לא סרטונים מכירתיים שאנחנו נגיד ללקוח "בוא תקנה". בסרטוני הראיונות אנחנו נראיין את בעל העסק ונשאל שאלות נפוצות שהתשובות יוכלו לשרת את הצופים ויכוונו אותם אל היתרונות של השירות או המוצר שאתם נותנים ובאותה הזדמנות הצופים יוכלו להכיר את בעל העסק מהצד היותר אישי ובכך לרכוש בו אמון ולרצות לרכוש ממנו את השירות או המוצר.

סרטוני כתבות הם סרטונים שמשלבים בתוכם לפעמים את כל הקטגוריות רק שהפעם אנחנו נראה כתב או כתבת שמלווים את הסרטון ומדברים על השירות או על המוצר וגם מראיינים את בעל העסק בצורה כביכול ספונטית על סיפור מהעסק או על השירות או המוצר עצמו. לסרטוני הכתבות יש כח והשפעה חזקה ביותר על מיתוג העסק וזה נותן לצופים תחושה של הערכה וביטחון כי הוא מבין שזה עסק רציני ומכובד שעשו עליו כתבה או תוכנית.


כל אלה הם כלים עוצמתיים לחשיפה, מיתוג ובעצם כרטיס הכניסה לתודעת הלקוחות הבאים לעסק שלכם.

כמובן שיש עוד המון שיטות וטריקים בתחום הסרטונים שבעזרתם אפשר לחדור את שטף המדיה בזירה הדיגיטלית ולהפוך לויראלים ומעניינים יותר בזירה הדיגיטלית.


אם אהבתם את המאמר ואתם צריכים עזרה בכניסה לתודעה בעזרת סרטוני שיווק מעולים אתם מוזמנים ליצור איתי קשר או להשאיר פרטים ואני אחזור אליכם.

טלפון: 0507611441